Vrijdag 21 september

21 september 2018 - Nederweert, Nederland

Wind en regen is wat ik het eerst zie bij het wakker worden. Het is geen verrassing, want het was al voorspeld tenslotte. Vandaag verwisselen we onze gele kamer voor een andere. Ondanks het slechtere weer willen we toch nog wel iets leuks doen vandaag. We rijden nog een poosje secundair aan de Maas die we zo af en toe nog even zien. Het valt met de regen wel mee, dus als ik een bordje zie waarop een watermolen wordt aangegeven, stappen we uit om hem te bekijken. Een mooi gebied dat bij een landgoed hoort. Verder langs de Maas tot we bij Lottum komen. Bekend om zijn rozenkwekerijen. Ook met minder mooi weer is het een lief dorpje. We drinken er een werkelijk heerlijke kop koffie bij ‘De Koffiekamer’. Op 21 september én in Limburg mag daar best een stukje vlaai bij. Voor wie het niet weet: vandaag onze 46e trouwdag. Het is droog en ook hier kunnen we een korte wandeling maken.

Vervolgens gaat onze 24 uurs oppas in en rijden we over mooie binnenwegen naar Nederweert. Gelukkig worden we daar ook met open armen en kleverige knuffels ontvangen. Niks vakantie, maar ‘gewoon’ opa en oma, dat is andere koek.

Morgen reizen we verder, misschien ‘s middags nog een fietstochtje?

1. Marcelle:
    21 september 2018
    Donder, regen, wind en bliksem hier inmiddels. Ik duim dat jullie leuke fietsvakantie na de oppas-taak weer met een herfstzonnetje verder kan.
  2. Cis.:
    21 september 2018
    Moedig hoor zo in de naderende herfst te fietsen.
    Veel plezier nog en de felicitaties voor jullie trouwdag!
  3. Marja:
    21 september 2018
    Vandaag was het hier ook regen en stevige wind. Toen het daarna droog was en de zon kwam achter de wolken vandaan, was het heerlijk en hebben we nog even genoten. Wij gaan morgen weer op huis aan en hopen dan onze kleinkinderen ook weer in onze armen te sluiten. Ik wens jullie veel plezier met oppassen en een fijne voortzetting van de vakantie.
  4. José:
    21 september 2018
    Ondanks het slechte weer toch weer leuke dingen gedaan. Mooie foto's. Veel plezier in Nederweert!
  5. Beppie:
    22 september 2018
    Gelukkig viel jullie dag niet helemaal in het water.
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag!