Praag

1 maart 2019 - Eindhoven, Nederland

Vrijdag 1 maart 2019

Carnaval onder de grote rivieren. Wegwezen!

Deze keer kiezen we voor een stedentrip. Jaren geleden waren we een korte dag in Praag. Er lag een dikke laag sneeuw, er stond een stevige wind, het was dus héél koud. Veel meer kan ik me niet herinneren, maar we hebben altijd gezegd dat we daar eens een weekendje naartoe zouden gaan. Carnaval in Brabant? We hebben al geboekt, helaas, het blijkt ook carnaval in Praag te zijn. We gaan ons er manmoedig doorheen slaan. Misschien kunnen we het ontwijken, misschien zet ik een masker op en ga er vol in. Als jullie ons blijven volgen zullen jullie het weten.

We zijn nu op vliegveld Eindhoven en zullen om 19.00 u. vliegen. Ik ga mijn boek pakken, iedereen is op het ogenblik in de ban van ‘De Zeven Zusters’, ik dus ook, dat is het voordeel van al die lange wachttijden, lekker lezen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rina Langen:
    1 maart 2019
    Goeie reis, en geniet ervan, of het nu wel of geen carnaval is!!!
  2. Cis.:
    1 maart 2019
    Goeie reis, Ria, geniet van de schoonheid van de stad.
  3. Marja:
    1 maart 2019
    Heel veel plezier in Praag. Wij lezen je belevenissen wel.
  4. José:
    1 maart 2019
    Ondanks het carnaval: veel plezier in Praag!
  5. Sila:
    2 maart 2019
    Goede reis Ria en Peter en geniet van. En... wie weet Ria, dat na het carnaval in Praag jullie gek op carnaval zou worden?
  6. Sila:
    7 maart 2019
    Nu pas kan ik je verhaal lezen, Sorry! Met carnaval had in de drie kleinkinderen als logées...