Op reis met het Kamerkoor

10 oktober 2023 - Roosendaal, Nederland

Koorreis, oktober 2023

Wat is het heerlijk als we het draaiboek voor een nieuwe koorreis te zien krijgen. Waar we normaal gewend zijn alles zelf te bedenken en te regelen, hebben we nu zorgeloos achterover mogen leunen. We hebben een reisorganisatie binnen het koor, die zich daar volledig voor heeft ingezet. Het draaiboek is het bewijs dat het ze uitstekend gelukt is.

We zullen iedere dag ergens mogen zingen. Er is gezorgd voor het vervoer in de vorm van een bus die ons overal naartoe zal brengen. Er is een hotel geboekt, er is nagedacht over eten en drinken. We kunnen dag voor dag zien welke kleding we tijdens de optredens moeten dragen. Wat een luxe, dank en hulde aan deze mensen achter de schermen.

Natuurlijk wordt er van ons ook wel wat verwacht: stemmen tot het eind afgetraind, een dijk van een conditie, een goed humeur dat vooral aan onze vrolijke gezichten te zien moet zijn tijdens de optredens. We hebben op verschillende locaties proefgedraaid, zodat we straks niet voor verrassingen komen te staan als de akoestiek ineens heel anders is dan we gewend zijn. Als je een keer niet naast, voor, of achter je vaste zangmaatje komt te staan.

Kortom, het Roosendaals Kamerkoor is er klaar voor.

Zoals gewoonlijk zal ik een dagboek bijhouden voor de thuisblijvers of als naslagwerk voor de reizigers. Ik schrijf dit zoals gebruikelijk vanuit mijn standpunt. Ik zie en hoor niet alles, mag me graag eens even op mezelf terugtrekken. Ik hoop dat jullie er plezier aan beleven om op afstand met ons mee te reizen.

Vrijdag de 13e vertrekken we. Als dat geen mooie dag is…

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marcelle:
    10 oktober 2023
    Wat leuk, weer een reisje. Binnen Nederland of ook over de grens?
    Veel plezier!
  2. Peter en Ria:
    10 oktober 2023
    Blijf maar volgen, dan zul je merken dat we grenzen verleggen.
  3. Miranda:
    10 oktober 2023
    Ben benieuwd. Veel plezier in ieder geval!
  4. Beppie:
    10 oktober 2023
    Wat leuk en wat een luxe dat alles lekker voor jullie geregeld wordt.
    Reis, zing en geniet, dan geniet ik met jullie mee.
  5. José:
    10 oktober 2023
    Leuk weer een koorreis! Heel veel plezier, geniet ervan.
  6. Petra:
    10 oktober 2023
    Wordt genietenop deze reis voor jullie!!
  7. Anneke van Dorst:
    11 oktober 2023
    Super leuk Ria, zijn we er toch een beetje bij!!
  8. Hans:
    11 oktober 2023
    Super deze blog. En we zijn toch wel een beetje bevoorrecht!! Heb er zin in
  9. H.J.M. Neutelings- Schoenmakers:
    12 oktober 2023
    Succes, goede reis ❣️
    Niet te hard zingen in de bus:," Wij
    zijn er bijna" Kelen sparen😃