Op stap in eigen land

Welkom bij ons reisdagboek

Even wennen misschien, maar ik ben overgestapt op een andere aanbieder voor mijn reisdagboeken. Ik had bij de vorige nog wel eens problemen met inzenden en voor de lezer was het vaak lastig een reactie achter te laten. Wij vinden juist die reacties zo leuk.

Iedereen die in onze mailinglijst stond, heb ik nu in deze lijst gezet. Als je liever niet meer meereist, kun je jezelf daaruit weghalen.

Onze eerstvolgende reisje is al snel. We hebben ons een paar dagen vrij weten te maken en willen op stap. Morgen, donderdag, gaan we noordwaarts en hopen op het eind van de dag in Nes, Ameland te zijn, waar we voor een paar dagen een appartement hebben gehuurd. In Ameland is het in november altijd kunstmaand, voor ons een reden om juist dát eiland te kiezen.

De lezer mag gezellig meereizen vanuit de luie stoel, wij trekken onze stevige stappers aan en duimen voor droog weer. Ik houd jullie graag op de hoogte.

1. Leny:
    9 november 2016
    Leuk, Ameland in november. Ik wens jullie een paar fijne dagen.
    Ik ben benieuwd hoe de reislogger je bevalt. Ik heb er goede ervaringen mee, zoals je weet.
    Groetjes
  2. Marcelle:
    9 november 2016
    Dit reisblog ziet er heel mooi uit. Een goed begin. Veel plezier op Ameland. Duimen maar dat de regen wegtrekt.
  3. Rina Langen:
    9 november 2016
    Heel veel plezier op Ameland! Hopelijk valt het met de regen mee.
    Ga er lekker van genieten!
  4. Beppie:
    10 november 2016
    Hoi Ria en Peter,
    Ik reis heel graag mee vanuit mijn luie stoel. Gezellig!
    Goede reis en veel plezier.
    Groetjes Beppie.
  5. José:
    10 november 2016
    Wat een mooie site! Een stuk duidelijker leesbaar dan de vorige.
    Heel veel plezier!
    Ik ga weer iedere dag kijken wat jullie beleefd hebben.