Op stap

16 juni 2019 - Hoofddorp, Nederland

Zondag 16 juni

Yesssss

We zijn vlakbij Schiphol. Lekker luxe in een hotel waar de auto dertig dagen mag blijven staan. Daar zullen we gebruik van maken, want dit is de eerste overnachting van onze droomreis. Morgenochtend vroeg brengt een shuttlebusje ons naar Schiphol, waarvandaan we een non-stop-vlucht hebben naar Seattle.

Leuk dat je met ons meereist, heerlijk als je af en toe een reactie achterlaat. Teveel mailtjes van mij/ons? Nou, je hoeft niet alles te lezen en eventueel kun je ook onderweg weer uitstappen. Wacht wel even op een veilige uitstapplaats dan.

1. Marja:
    16 juni 2019
    Wat een heerlijk vooruitzicht, geniet van deze overnachting, van de reis en van je vakantie.
  2. Marian:
    16 juni 2019
    Nog een nachtje lekker lux slapen en dan gaat de avontuurlijke reis beginnen. Genieten !!!!
  3. Cis.:
    16 juni 2019
    Fijn Ria, een heel fijne tijd. Ik ben benieuwd naar je verhalen.
    We hebben goede herinneringen aan onze reis vanaf Seattle.
  4. Paul van Overveld:
    Paul en Annie
    16juni 2019
    Geniet van Jullie mooie reis
  5. Fieke:
    16 juni 2019
    Ik ben benieuwd wat jullie droomreis wordt. Seattle en dan...?
    Het begin is er, goede vlucht!
  6. Rina Langen:
    17 juni 2019
    Goeie vlucht en ga lekker genieten. Wij volgen jullie.
  7. José:
    17 juni 2019
    Goeie vlucht en een heel fijne en mooie reis gewenst. Ben benieuwd naar jullie verhalen en mooie foto's. Ik reis weer mee!
  8. Sila:
    17 juni 2019
    Ik hoop dat jullie een fijne vlucht hebben gehouden. Al voel ik niets voor USA gun ik jullie een heel fijne vakantie. Ik hoop dat jullie mooie plekken mogen bezoeken en ben benieuwd naar de mooie foto's. Het zou dar ook mooie gebieden in de natuur zijn...
  9. Beppie:
    18 juni 2019
    Ik laat waarschijnlijk niet dagelijks een reactie achter, maar reis uiteraard graag weer met jullie mee. Geniet ervan!