Reis zonder naam (deel 21) Donderdag

29 juni 2023 - Borger, Nederland

Donderdag 29 juni

Het is nog steeds een beetje druilerig en er wordt ook wat regen verwacht. Tijd om eens wat anders te doen. Het Drenths museum in Assen wordt gerenoveerd en er is maar een klein deel van de collectie te zien. Niet lonend om naar Assen te gaan. We waren er een paar jaar geleden, dus die stad kennen we wel. We rijden naar het Hunebedcentrum in Borger, dat ziet er wel leuk uit. Lekker veel buiten, maar ook een deel binnen. Het is wel leuk opgezet en interessant, maar niet zo groot. Af en toe regent het een beetje. We zouden hier ook nog een hunebedwandeling kunnen maken, maar het is erg broeierig weer.

Als we klaar zijn rijden we naar het Boomkroonpad in Drouwen. Iets dergelijks hebben we wel vaker gezien, maar we reden er vanmorgen toevallig toch langs. Is inderdaad best leuk, maar je vult er geen hele middag mee. Het blijft broeierig en steeds valt er wat regen, we gaan lekker naar ons mooie huis, morgen zal het een droge dag zijn, dus dan kunnen we wandelen, tenslotte zijn we daarvoor hier gekomen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. José:
    29 juni 2023
    Heerlijk om na een broeierige en een beetje verregende dag in een fijn huisje thuis te kunnen komen. Lekker relaxen en op naar de wandeling van morgen!
  2. Marcelle:
    29 juni 2023
    Kalm dagje geweest. Ik vermoed dat je een boek of teken spullen tevoorschijn hebt gehaald de rest van de dag? Dat heet vakantie; doen wat je fijn vind op elk moment en gun de droge natuur die regen maar vandaag. Groetjes!