Afsluiten

2 juni 2017 - Roosendaal, Nederland

We zijn al een paar dagen thuis van onze koorreis. Het is vreemd stil om ons heen. Geen concerten, geen medereizigers. Zelfs de repetitie van aanstaande maandag is er niet, omdat het Pinksteren is. Er komen geen appjes met foto’s meer binnen en als ik dan nog een mooie opname van Kees krijg, ben ik zo stom om die weg te gooien.

Frankrijk is alleen nog maar een mooie herinnering. Ik had veel aanmeldingen op dit reisdagboek. Thuisblijvers, belangstellenden, familie en vrienden.

Hebben jullie gezien dat er boven het verslag menuknoppen staan waar je op kunt klikken om foto’s en video’s te zien? Tien stukjes van onze optredens en een heleboel foto’s. Klik er maar eens op. De foto’s kun je groter maken door er nog een keer op te klikken. De video’s kun je bekijken en ook nog wat groter maken.

Geniet samen met ons nog even na. De reis blijft voorlopig nog wel on-line staan en kan altijd nog worden aangevuld. Kom gerust nog eens terug.

*****************************

Intussen zijn wij ons aan het voorbereiden voor een volgende reis. Over een paar dagen gaan we een lange tocht maken door Amerika. Iedereen is welkom om ons te blijven volgen, maar als je vindt dat je postbak te vol loopt met het dagelijks dagboekverslag, kun je je beter uitschrijven.

Het was gezellig om zoveel volgers te hebben, dank voor de belangstelling en de reacties die jullie hebben achtergelaten.

1. Siem. v.d. berg:
    2 juni 2017
    Goede reis. Komen jullie in Texas, dan zijn jullie altijd welkom bij mijn broer die in Spurger woont.
  2. Ad Stroop:
    2 juni 2017
    Nogmaals bedankt voor het mooie reisoverzicht. Heel veel plezier in Amerika.
  3. Marja:
    2 juni 2017
    De ene reis voorbij, de andere in het vooruitzicht. Jullie
    Hebben het goed gepland. Natuurlijk blijf ik volgen en als de mailbox vol is merken we het vanzelf. Veel succes met inpakken.
  4. Ron Hoogland:
    2 juni 2017
    Amerika is natuurlijk geweldig interessant. ben benieuwd wat jullie allemaal gaan bekijken.
  5. Monic van laar:
    2 juni 2017
    Bedankt Ria!! En een hele mooie vakantie samen met Peter gewenst!!
  6. Cis.:
    2 juni 2017
    Bedankt voor het reisverslag. Wat een mooie ervaring, en nu op naar Amerika. Heerlijk.
    Ik zal niet zoveel kunnen lezen, want ik ga donderdag voor 11 dagen naar zuid Italtie met een cruiseboot, daar is alleen internet tegen forse betaling. Maar misschien kan ik later jullie Amerika avontuur nog
    lezen.
    Een goed reis en. Groetjes van Cis.
  7. Wilma Bergmans:
    2 juni 2017
    Bedankt Ria voor de reisverslagen, video's en foto's.
    Goede reis naar Amerika en veel plezier!
    Groetjes, Wilma
  8. Leny:
    3 juni 2017
    Wat een reisplan. Ik wens jullie een onvergetelijke reis en ben benieuwd waar die jullie brengt. Ik ga jullie graag volgen.
  9. Mieke:
    5 juni 2017
    Vandaag onze concertreis herbeleefd. Bedankt Ria dat je de tijd genomen hebt om elke dag weer een reisverslag, video's en foto's on-line te zetten.
    Een mooie Amerikareis gewenst.
  10. Beppie:
    9 juni 2017
    Ik kan me voorstellen dat het even heel 'kaal' voelt als je na zo'n muzikale reis weer thuis bent. Inmiddels zijn jullie al aangekomen in Amerika en reis ik weer gezellig met jullie mee.