Koorreis mei 2017

9 mei 2017 - Roosendaal, Nederland

We zijn ons aan het voorbereiden op onze reis. Afgelopen zaterdag een mooi concert in Schiedam. Aanstaande zondag 14 mei om 15.00 uur een ‘moederdag’concert in de Onze Lieve Vrouwekerk in Roosendaal. Misschien beter bekend als ‘Paterskerk’. Já, er zijn nog kaarten beschikbaar!

25 mei is het zover, dan gaan we op reis. Wie ons wil volgen, kan zich op de mailinglist inschrijven, de adressen zijn niet zichtbaar, het is veilig. Je krijgt dan een mailtje om die inschrijving te bevestigen. Mogelijk komt dat bevestigingsmailtje bij je spam terecht, want dat komt niet van mijzelf. Even opletten dus, als je geen bevestiging krijgt, is er iets misgegaan. Vervolgens krijg je een mailtje, iedere keer dat ik een aanvulling op het dagboek heb geschreven.

Ik hoop dat er veel mensen via dit dagboek met ons meereizen. Laat gerust een reactie achter, dat is nóg gezelliger.

1. Ad Hopstaken:
    9 mei 2017
    We verheugen ons enorm op zowel de koorreis als op het aanstaande concert van zondag. Een beter moederdaggeschenk kun je eigenlijk toch niet krijgen.
    Ria succes met je verhaal.
  2. José:
    9 mei 2017
    Veel plezier met de voorbereidingen. En natuurlijk ga ik jullie weer volgen.
  3. Fieke:
    9 mei 2017
    Leuk, Ria. Je bent een geweldige reisblogger! Altijd bijzonder om jouw schrijfsels te lezen en jullie avonturen te volgen.
    Ik houd het maar bij een reis-app :-)
  4. Marcelle:
    9 mei 2017
    Dat is alweer een poosje geleden, een reisverslag van jou. Leuk weer. Ik ga volgen. Fijne tijd gewenst allebei!
  5. Beppie:
    9 mei 2017
    Natuurlijk reis ik graag met jullie mee! Waar gaat de reis naartoe?
  6. Leny Neutelings-Schoenmakers:
    9 mei 2017
    Reis dan toch met jullie mee .Veel succes
  7. Leny:
    10 mei 2017
    Leuk jullie weer te kunnen volgen. Goede voorbereiding.
    Ik zie dat je reislogger gaat gebruiken.
  8. Rina Langen:
    10 mei 2017
    Wij reizen weer met jullie mee, leuk hoor!
    Succes met de voorbereiding en heel veel plezier!!!
  9. Ad Stroop:
    16 mei 2017
    Door jouw reisverslag van de koorreis naar Frankrijk hoop ik toch een beetje mee te kunnen reizen en er op deze manier bij mijn koor te zijn.
  10. Leonie Boers:
    18 mei 2017
    Een mooie reis allemaal!
  11. Bernadette Boers:
    19 mei 2017
    Wij wensen jullie een onvergetelijke reis met mooie concerten toe!
  12. Lianne Hopmans:
    20 mei 2017
    Nog 5 nachtjes slapen en dan gaan we! Ria,veel succes met je blog!
  13. Ineke:
    23 mei 2017
    Leuk dat je weer een blog maakt!
  14. Ineke:
    23 mei 2017
    Fijn dat je weer een blog maakt, Ria!
  15. J.de Wit vd Vleut:
    25 mei 2017
    Veel succes en een behouden thuiskomst