Maandag zonder Ameland

14 november 2016 - Roosendaal, Nederland

Het regent als we opstaan en het wil niet meer stoppen. Het is ook maar drie graden. Om halfelf hebben we onze overtocht en ook in Friesland regent het. Jullie begrijpen het al, we zijn in één ruk naar huis gereden. Vanavond moeten we tenslotte ook weer naar onze koorrepetitie. Nu waren we om halfvier, lekker voor de files al thuis.

Gezellig dat jullie meegereisd zijn. Het was niet zo’n spannende reis, maar ik wilde vooral deze site voor mijn dagboek eens uitproberen. Als we dan weer een grotere reis maken, weet ik tenminste hoe het werkt. Ik heb begrepen dat dit duidelijker te lezen is? Voor mijzelf is dit reisblog een stuk klantvriendelijker en kan ik er gemakkelijk foto’s bijplaatsen. Reclame dingen hebben ze natuurlijk allemaal, daar kijken we maar niet naar.

Bedankt voor de belangstelling en jullie reacties, wij kunnen er weer even tegen.

1. Marcelle:
    14 november 2016
    Voor een 'niet zo spannend weekendreisje' heb je toch een interessante blog laten zien. Die reclame's kun je afkopen zag ik, maar ik kijk er wel overheen. De foto's zijn echt heel mooi. Ik heb weer fijn meegereisd.
  2. José:
    Welkom thuis weer!
  3. Leny:
    14 november 2016
    Fijn dat jullie weer gezond thuis zijn na jullie bezoek aan Ameland
  4. Beppie:
    15 november 2016
    Ondanks dat het maar een korte vakantie was, hebben jullie toch veel gezien en ondernomen. Heerlijk, zo'n weekendje uitwaaien aan zee.

Deze site is een stuk overzichtelijker en 'rustiger'. Je wordt niet afgeleid door reclames tijdens het lezen en ook de neutrale, rustige kleuren, maakt dat het plezierig lezen is.