Reacties
Reacties 1 - 28 van 28
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Beppie | Ondanks het wisselvallige weer hebben jullie toch… | 25 sep. '18 |
| José | Het landschap ziet er op de foto inderdaad schitterend… | 24 sep. '18 |
| Cis. | Heerlijk om zo te fietsen, lekker zonder haast! | 24 sep. '18 |
| Marja | Tussen de buien en buitjes door was het gelukkig droog.… | 24 sep. '18 |
| Fieke | Hoi Ria, het was weer leuk om je verhalen te lezen.… | 24 sep. '18 |
| Marja | Fietsen in de regen lijkt me helemaal niets, tenminste… | 24 sep. '18 |
| Beppie | Pff, wel een regenjas, maar geen regenbroek? Moedig… | 24 sep. '18 |
| Miranda | Stoer hoor, om toch te gaan fietsen! En er ook nog… | 23 sep. '18 |
| Rina Langen | Wel lekker zo door de regen fietsen, gelukkig nog… | 23 sep. '18 |
| Marja | Gelukkig hadden jullie ook de auto mee, dat verzacht… | 23 sep. '18 |
| José | Het is nog vroeg...….. Kessel aan de Maas kan natuurlijk… | 23 sep. '18 |
| Cis. | Zal duimen. Or goed weer! Veel plezier nog. Ik was… | 23 sep. '18 |
| José | Dit is echt lachen. Nog een geluk dat het niet in… | 23 sep. '18 |
| Miranda | Haha..... dat is wel een verhaal hoor! Maar gelukkig… | 23 sep. '18 |
| Beppie | Gelukkig viel jullie dag niet helemaal in het water.… | 22 sep. '18 |
| José | Ondanks het slechte weer toch weer leuke dingen gedaan.… | 21 sep. '18 |
| Marja | Vandaag was het hier ook regen en stevige wind. Toen… | 21 sep. '18 |
| Cis. | Moedig hoor zo in de naderende herfst te fietsen.… | 21 sep. '18 |
| Marcelle | Donder, regen, wind en bliksem hier inmiddels. Ik… | 21 sep. '18 |
| Beppie | Nederland heeft zo veel mooie plekjes! Zet je maar… | 21 sep. '18 |
| José | Dat was dus weer een welbestede dag. Klinkt heel leuk… | 21 sep. '18 |
| Peter en Ria | Wij fietsen nog op eigen kracht. Viel niet tegen.… | 20 sep. '18 |
| Miranda | Heel goed! Dat gaat er weer op lijken. En het klinkt… | 20 sep. '18 |
| Marja | Doen jullie dat op degelijke Hollandse fietsen of… | 20 sep. '18 |
| Marja | Wij hebben nog twee dagen Duitsland, door de voorspellingen… | 20 sep. '18 |
| Beppie | Limburg is inderdaad mooi en ze hebben er heerlijke… | 20 sep. '18 |
| José | Toch weer lekker sportief bezig geweest..... 40 km… | 19 sep. '18 |
| Rina Langen | Veel succes en hopelijk droog fietsweer! Nederland… | 19 sep. '18 |

- Beppie: Ondanks het wisselvallige…
- José: Het landschap ziet er op…
- Cis.: Heerlijk om zo te fietsen,…
- Marja: Tussen de buien en buitjes…
- Fieke: Hoi Ria, het was weer leuk…
Alle reacties »