Reacties
Reacties 201 - 250 van 287
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Peter en Ria | Wij vinden alle landschappen mooi, maar zijn wel echte… | 13 jun. '24 |
| Peter en Ria | Met het Fins wordt het helemaal niks. Gelukkig spreken… | 13 jun. '24 |
| Peter en Ria | Leuk dat jij ook meereist. | 13 jun. '24 |
| Peter en Ria | Je klikt toch wel op 'foto's'? Ze staan… | 13 jun. '24 |
| Beppie | Hier ben ik weer, trouwe lezer maar niet zo trouwe… | 13 jun. '24 |
| Cojo | Jullie genieten, gelukkig maar, zelf ben ik meer van… | 13 jun. '24 |
| Marcelle | Dit wordt een heel mooi fotoboek van deze reis. Fijn… | 13 jun. '24 |
| Petra | Wat een mooie foto's! En wat maken jullie veel… | 12 jun. '24 |
| José | Wat een schitterende rit hebben jullie vandaag weer… | 12 jun. '24 |
| Marja | Ik ben benieuwd naar je foto’s, maar zo te lezen… | 12 jun. '24 |
| Cojo | Mee eens, als echt watermens moet er voor mij ook… | 12 jun. '24 |
| Miranda | Ik vond het vandaag juist zo snel gaan. Ineens zit… | 12 jun. '24 |
| Anneke van Dorst | Mooie foto's en al veel kilometers gemaakt zeg. | 11 jun. '24 |
| Marcelle | Wat is Finland mooi, de foto’s geven een goede indruk… | 11 jun. '24 |
| Marja | Oké, geen spectaculaire waterval, maar wel een mooie.… | 11 jun. '24 |
| José | Mooi, al die meren met hun bermbloemen. Jammer, dat… | 11 jun. '24 |
| Loeky | mooie foto's die het verhaal onderschrijven.… | 10 jun. '24 |
| Marcelle | Een prima vol geplande dag voor deze city en toch… | 10 jun. '24 |
| José | Mooie foto’s van bijzondere gebouwen. Wat een mooie… | 10 jun. '24 |
| Marja | Weer mooie foto’s, die een leuk idee geven van de… | 10 jun. '24 |
| Peter en Ria | Je bent welkom Ineke. | 10 jun. '24 |
| Ineke | Wat leuk, weer een reis van Peter en Ria! | 10 jun. '24 |
| Peter en Ria | Ja, op zijn statusfoto's doet hij dat. | 10 jun. '24 |
| Peter en Ria | Leuk dat je ook bij mijn dagboek komt kijken, dat… | 10 jun. '24 |
| Peter en Ria | Oh, schei uit. Peter kan inmiddels 'Goeiedag'… | 10 jun. '24 |
| Ad Hopstaken | Geweldig hoor. Leuk dat Peter ook de flora en fauna… | 10 jun. '24 |
| Jeanette | Ziet er mooi uit, ook nog op de step weggeweest😁 | 10 jun. '24 |
| Cojo | Op de step zie ik: Vain 0,25€ cent per minuuti,… | 10 jun. '24 |
| Marja | Ondanks al die nattigheid heb je nog mooie foto’s… | 9 jun. '24 |
| José | Wat een schitterende stad met al die statige gebouwen.… | 9 jun. '24 |
| M.van heugten | Zo te zien een prachtige stad. Misschien is het weer… | 9 jun. '24 |
| Marcelle | Mooie foto’s voor een eerste indruk van Helsinki,… | 9 jun. '24 |
| M.van heugten | Gelukkig is er aan deze saaie dag een drukke dag in… | 9 jun. '24 |
| Cojo | Als watermens zou ik het grootste deel van de tijd… | 9 jun. '24 |
| Marcelle | Haha, schiet me ineens een boektitel te binnen: “… | 9 jun. '24 |
| Peter en Ria | Het is mij veel te passief allemaal. NIks voor mij. | 8 jun. '24 |
| Marja | Mijn zwager is ook naar Finland in deze tijd. Geen… | 8 jun. '24 |
| José | Haha, dit klinkt wel een beetje klagerig allemaal.… | 8 jun. '24 |
| Cojo | Wat een prachtig schilderij, de schilder mag er ook… | 8 jun. '24 |
| Miranda | Wat lijkt me dit een gave stad zeg! Ga ik onthouden.… | 7 jun. '24 |
| José | Wat een schilderachtige stad moet dat zijn. Die gekleurde… | 7 jun. '24 |
| Marcelle | Heel heftige dag, veel kilometers, indrukken, het… | 7 jun. '24 |
| Marja | Te moe om foto’s te plaatsen. Een stad bezoeken… | 7 jun. '24 |
| Peter en Ria | Ik denk dat we rond de 2000 hebben gereden n in de… | 7 jun. '24 |
| Cojo | Mmmm die zuurstokken, als ze dan ook nog niet poederig… | 7 jun. '24 |
| Beppie | Ja, als je een rondreis maakt, ontkom je er natuurlijk… | 7 jun. '24 |
| Petra | Ontzettend leuk om jullie verhalen te lezen!! En war… | 7 jun. '24 |
| Marcelle | Bij het volgen is goed te merken dat jullie de reis… | 7 jun. '24 |
| Loeky | Wat leuk om jullie verslagen te lezen en de bijbehorende… | 6 jun. '24 |
| Anneke van Dorst | 😂😂 Leuke foto van Peter! | 6 jun. '24 |


- Ineke: Heel leuk om met jullie te…
- Petra: Vond het mooi om mee te genieten…
- Peter en Ria: Sommige dingen mis ik wel…
- Cojo: Eind goed, al goed. En veel…
- Anneke van Dorst: As maandag natuurlijk 🤭😅
Alle reacties »