Reacties
Reacties 251 - 287 van 287
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| José | Leuke snoepwinkeltjes en mooie zuurstokken, maar alleen… | 6 jun. '24 |
| Peter en Ria | Ik hoop het vosje ooit uit te werken, maar dat denk… | 6 jun. '24 |
| Peter en Ria | Goedgemaakt hoor, ik miste je al. | 6 jun. '24 |
| Peter en Ria | In deze weken zijn bijna alle dagen reisdagen, maar… | 6 jun. '24 |
| Peter en Ria | Ik zie nu pas dat ik ook op een reactie kan reageren.… | 6 jun. '24 |
| Marja | Tja, daarvoor ben je in Zweden, om de muggen te ontmoeten.… | 6 jun. '24 |
| Miranda | Oh, ik had niet door dat het alweer een reisdag was...… | 6 jun. '24 |
| Beppie | Ik heb elke ochtend bij mijn eerste kopje koffie genoten… | 6 jun. '24 |
| Cojo | Mooi daar en ja, 17,5 km..... Geef me een paar weken… | 6 jun. '24 |
| Miranda | Wat een heerlijke dag! Ik zag het voor me en voelde… | 6 jun. '24 |
| José | Fijn, dat het niet al te lang heeft geregend en jullie… | 5 jun. '24 |
| Marcelle | Fit hoor, zoveel kilometers. En dat zou dus een rustdag… | 5 jun. '24 |
| Marja | De meeste huizen zijn inderdaad rood geverfd omdat… | 5 jun. '24 |
| Cojo | Mooie rit en ja, honger maakt rauwe bonen zoet. Je… | 5 jun. '24 |
| Marja | Zitten de elanden zo laag in Zweden? Ik dacht dat… | 5 jun. '24 |
| José | Weer een dag waarop een hoop moois te zien was, leuk.… | 4 jun. '24 |
| M.van heugten | Nu lekker een paar dagen in een eigen huisje waar… | 4 jun. '24 |
| Marcelle | Tja een hotel is comfortabel en gemakkelijk maar een… | 4 jun. '24 |
| Miranda | Even rust! Lijkt me wel lekker na al die dagen rijden...… | 4 jun. '24 |
| Marja | Nederlands in Denemarken, hebben wij inderdaad ook… | 4 jun. '24 |
| Cojo | Leuk om zo mee te reizen en ja, dat herken ik wel.… | 4 jun. '24 |
| José | Wat hebben jullie weer veel mooie en leuke dingen… | 3 jun. '24 |
| M.van heugten | Nederlanders kom je ook overal tegen. Toch leuk om… | 3 jun. '24 |
| Marcelle | Het ziet er in Denemarken ook weer zonnig, kleurig… | 3 jun. '24 |
| José | Een relaxed dagje, gezellige plaatsjes, mooi weer.… | 2 jun. '24 |
| Marja | Wij zijn twee keer in Denemarken geweest en ik vind… | 2 jun. '24 |
| Cojo | Dit lijkt me een leuke trip te worden, ik lees dus… | 2 jun. '24 |
| José | Heerlijk, jullie zijn in één dag van de herfst naar… | 2 jun. '24 |
| Marja | Het ziet er inderdaad uit als een gezellig stadje,… | 1 jun. '24 |
| Marcelle | De kop is eraf, vakantie modus áán. Ziet er leuk… | 1 jun. '24 |
| Miranda | Wat een zomerse gezelligheid! Leuk hoor... Een beetje… | 1 jun. '24 |
| Beppie | Heel veel plezier en veilige kilometers, Ria en Peter!… | 1 jun. '24 |
| Miranda | Een hele fijne en mooie reis! 😘 | 1 jun. '24 |
| M.van heugten | Een hele fijne vakantie. Via je dagelijks verslag… | 31 mei '24 |
| Marcelle | Ik wens jullie een mooie tijd, geniet deze droomreis! | 31 mei '24 |
| Marja | Het begin is er, de voorpret. Wie weet bedenk ik me… | 31 mei '24 |
| José | Geweldig, dat jullie lang gekoesterde wens om deze… | 31 mei '24 |


- Ineke: Heel leuk om met jullie te…
- Petra: Vond het mooi om mee te genieten…
- Peter en Ria: Sommige dingen mis ik wel…
- Cojo: Eind goed, al goed. En veel…
- Anneke van Dorst: As maandag natuurlijk 🤭😅
Alle reacties »