Reacties
Reacties 51 - 90 van 90
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Marja | Jullie ontmoeten altijd interessante mensen. Mooi… | 20 jun. '18 |
| Miranda | Hihi.... pa heeft weer zo'n geval te pakken!… | 19 jun. '18 |
| Miranda | Ik denk ook dat je wel had moeten eten... licht en… | 19 jun. '18 |
| Marja | Juist eten tegen zeeziekte is mijn ervaring. Toch… | 19 jun. '18 |
| Beppie | Wat ik zo frappant vond in Schotland, was het eb en… | 19 jun. '18 |
| Beppie | Wederom een mooie dag! | 19 jun. '18 |
| Marcelle | Complimentje: wat een aantrekkelijk reisverslag schrijf… | 19 jun. '18 |
| José | Mooie foto's, het ziet er weer schitterend uit.… | 17 jun. '18 |
| Peter en Ria | Mooi en mooi is moeilijk te vergelijken. Beide eilanden… | 17 jun. '18 |
| Marja | Met wandelen komen jullie goed aan jullie trekken… | 17 jun. '18 |
| Marja | Ben ik ook nieuwsgierig naar, is het nu het mooiste… | 17 jun. '18 |
| Marja | Mooie foto’s en een heerlijke beschrijving. Grauw… | 17 jun. '18 |
| Beppie | Meer dan de moeite waard dus. Die Sophie met haar… | 17 jun. '18 |
| Beppie | De natuur en de rust die daarbij hoort is zo heerlijk… | 17 jun. '18 |
| Beppie | Tja, het typisch Schots weer hoort er ook bij. Gelukkig… | 17 jun. '18 |
| Beppie | De Kelpies zijn inderdaad erg indrukwekkend. Van ver… | 17 jun. '18 |
| Beppie | Ik weet nog toen we van het vliegveld kwamen bij de… | 17 jun. '18 |
| Beppie | Oh, heerlijk... drie weken naar Schotland. Wij zijn… | 17 jun. '18 |
| Cis. | Wat weer een bijzondere dag.! Blijven jullie lang… | 17 jun. '18 |
| Marcelle | De tip was het waard dus, leuk. Wat ik lees en aan… | 17 jun. '18 |
| Miranda | Lijkt me geweldig! Maar.... is het nou het mooiste… | 16 jun. '18 |
| José | Nu heb ik ook jullie foto's gezien, schitterend.… | 16 jun. '18 |
| José | Jullie hebben vandaag duidelijk weer genoten! Ik heb… | 16 jun. '18 |
| Marja | De foto’s zijn prachtig en ook je beschrijvingen… | 15 jun. '18 |
| Marja | Mooie foto’s, het is dat je er links moet rijden,… | 15 jun. '18 |
| Cis. | En weer elven jullie heel veel. Ik reageer iet altijd,… | 15 jun. '18 |
| Marcelle | Geweldig land, wat lees ik graag mee deze keer. Boeiende… | 15 jun. '18 |
| José | Wat leuk om in zo'n mooi kasteel te logeren.… | 15 jun. '18 |
| Marja | Lijkt me een reis op jullie lijf geschreven, niet… | 14 jun. '18 |
| Marja | Late reactie, maar alsnog fijne vakantie. | 14 jun. '18 |
| Marcelle | Wat een leuke dag en zo interessant allemaal, vooral… | 14 jun. '18 |
| José | Weer een geslaagde dag, het beetje regen hoort erbij… | 13 jun. '18 |
| Fieke | en ook lekker zalm kunnen eten? | 13 jun. '18 |
| Marcelle | Al een prachtig begin van de reis! | 13 jun. '18 |
| José | De eerste dag klinkt al veelbelovend. Lekker wandelen… | 12 jun. '18 |
| Fieke | Ach,die Fernweh brengt jullie weer naar een prachtig… | 12 jun. '18 |
| Rina Langen | Ga jullie beslist volgen. Alvast veel plezier! | 12 jun. '18 |
| Cis. | Leuk, ik,reis graag mee.heb de boot een keer bezocht… | 12 jun. '18 |
| José | Natuurlijk ga ik jullie volgen! Lekker genieten maar. | 12 jun. '18 |
| Miranda | Ik volg graag hoor! Veel plezier. | 12 jun. '18 |

- Beppie: Ik vond het heerlijk om je…
- Edith: Wat fijn dat jullie zo'n…
- Sila: Hoi Ria en Peter, Ik heb…
- Cis.: Dat was een geweldige reis!…
- Marja: Welkom thuis. Weer een hele…
Alle reacties »